Puf a Muf

07.11.2013 23:53

Laco zastavil na parkovisku. Z diaľky som v tme badal len dom kultúry, hasičskú zbrojnicu a medzi nimi svietiaci nápis Nora. Moja nová práca, moja mešita, môj kostol, moja domovina.

Spočiatku som si miesto hlavného striptéra v najväčšom nonstop bare v Giraltovciach musel zaslúžiť. Skúsenosti som získaval v rajóne. Pracoval som na objednávku. Presne ako roznášač pizze. Keď bola nejaká pani (väčšinou staršieho veku) hladná, vytočila číslo a moje perníkové telo bolo schopné byť do 15tich minút kdekoľvek.

Najradšej ma mala Božka Slimákovie, číslo do Nory poznala naspamäť. Hlavná vec, že si nepamätala  ani moje meno, oslovovala ma vždy Kocúrik. Bola posadnutá mačkami. Boli všade. Miesta na striptíz ostávalo pramálo, musel som sa vyzliekať hneď vedľa jej dvoch kocúrov.

V jednu štvrtkovú noc sa mi „tango s mačkami“ stalo osudným. Tri krát príjemne som necítil už pri vyzliekaní  trička, kde sa o moje perníkové telo chvostom obtieral sivý kocúr. Najhoršie ma však ešte len čakalo.

Pri vyzliekaní mojich krikľavých treniek z Ukrajiny (dostal som ich zadarmo k spomínaným cigaretám) sa kocúr pozrel môjmu jednookému hadovi priamo do tváre.  S úpätím všetkých síl som dúfal, že kocúrik nežiarli na Boženkinho nového „domáceho miláčika“. Presne naopak!!

Kocúrove zúbky boli príliš ostré a môj had je odvtedy opečiatkovaný mačacími zúbkami.